poniedziałek, 28 marca 2022

Królisia baletnica wielki powrót

Dzień dobry! Oj dawno nie robiłam takiej królisi. A w ubiegłym roku w moim domowym zaciszu powstało ich całkiem sporo! Była królisia w niebieskiej sukience, była w bordowej, jeszcze gdzieś zapodziałam taką w żółtej. A! no i jeszcze były trojaczki ;) 
Wrzucę Wam na końcu zdjęcia trojaczków. 


Korzystałam z bezpłatnego wzoru, ale go zmodyfikowałam, żeby dorobić sukienkę taką falbaniastą jak mi się podoba. Wzór znajdziecie tutaj, a w którymś wpisie o króliczkach już podawałam sposób modyfikacji, ale nie chce mi się tego drugi raz pisać. 


Moja królisia, razem z uszami mierzy 35 cm. Używałam szydełka 2,75 mm i włóczki Kotek polskiego producenta. 
Wydaje mi się, że wyszła ładniejsza od tych które robiłam w ubiegłym roku. 


Technicznie:

ciałko: beż 17-2257
majtki: wrzos 27-2221
sukienka: czerwony 4-2226
Biała falbanka jest z Yarn Art Jeans, bo mam mało włóczki Kotek w tym kolorze i trochę oszczędzam ;) 


A na koniec dorzucam jeszcze zdjęcia innych króliczek z tego wzoru. Dla jednej Pani zrobiłam już 4 takie baletnice ;) 



I jak? widzicie różnice? Jednak człowiek cały czas się uczy nowych rzeczy i próbuje ulepszać jakoś, dopracować detale moich maskotek. 


Do szybkiego zobaczenia :)



Kasia

 

1 komentarz: