czwartek, 10 marca 2022

Para kotków - Małgosia i Ludwik

Witajcie! Walentynki już dawno za nami. Nie obchodzę tego święta, bo uważam, że miłość i sympatię trzeba sobie okazywać przez cały rok, a nie tylko w jeden dzień. 
Tak się składa, że para kotków, którą chcę Wam pokazać pojawiła się bodaj w ubiegłym roku jako wzór walentynkowy. 
Od razu wpadły mi w oko :)


Wzór pochodzi od Ludmily Orlovej, która posiada mnóstwo pięknych maskotek w swoim repertuarze. Znajdziecie go na Etsy LudatoysPatterns. Koniecznie zerknijcie też na pozostałe jej dzieła!


U Ludy kotki mają imiona Oscar i Mary, a u mnie to Małgosia i Ludwik. Koteczki mają 23 cm wysokości. 

Ludwik i Małgosia wykonane zostały szydełkiem 2,75 mm. Użyłam oczu 12 mm. Do misia, czy innego zwierzaczka użyłabym mniejszych oczu, ale dla kotka pasują - tak mi się wydaje - większe. 


W opisie autorki jest oczywiście stelaż z drutu, ale ja go nigdy nie używam i zabawki wychodzą fajne, miękkie i podatne. Może nie wyginają tak kończynami, jak wtedy kiedy miałyby drut, ale ja robię je z myślą o tym żeby były przytulankami i codziennymi towarzyszami, a drut nie jest fajny do przytulania.


Małgosia mam sukienkę zrobioną z włóczki Dora, o trudnym do uchwycenia kolorze malinowym. Jest to włóczka dość słabo skręcona i nie lubię z nią pracować. Natomiast wszystko pozostałe to włóczka polskiego producenta Arelan o nazwie Kotek. 

Małgosia: 
ciałko: beż 17-2257
sukienka: Dora 002

Ludwik:
ciałko: szary 8-1510
koszula: śnieżnobiały
spodnie: szary 8-1550


Jak Wam się podobają? Są bardzo eleganccy, prawda? 

Po naszym feryjnym wyjeździe jesteśmy bardziej zmęczeni, niż przed nim. Jednak zwiedzanie z dziećmi to nie jest łatwa sprawa ;)

 
Stare Oleszyce 

Gorajec i kamieniarka bruśnieńska

Bełżec


Bywajcie zdrowi! Do wiosny już bliżej niż dalej, jakoś damy radę znieść ostatnie miesiące szarości i nijakości :)



Kasia
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz