wtorek, 15 marca 2022

Szczeniaczki

Cześć! Często zdarza się, że kupuję włóczki z drugiej ręki, już Wam o tym nieraz mówiłam. Bo jak ktoś kupił i nie ma pomysłu, to ja odkupię jeśli cena jest atrakcyjna i coś z tego z pewnością wykonam! 
Odkupiłam już dwa razy włóczkę Alison&Mae z Action i właśnie z niej powstały szczeniaczki. 


Jest to fajna, błyszcząca włóczka. W 300 gramowym motku mamy około 250 metrów, czyli jest dość ciężka. Szary szczeniaczek zrobiony jest szydełkiem 3,25 i jest dość twardy, zbity. Mimo, że robiłam go szydełkiem 3,25 mm wyszedł wysoki na 20 cm. 


Nie wiem jak to się stało, ale beżowego szczeniaczka zrobiłam szydełkiem 3,75 mm z myślą, żeby wyszedł odrobinę większy i okazało się, że ma 19 cm, czyli jest odrobinę mniejszy (!). Jest też dużo miększy, nie tak zbity. 


Przesympatyczne szczeniaczki zrobiłam ze wzoru od nadin_tale_toys (Instagram). Wzór jest darmowy. Ja na przykład z wzorami po angielsku radzę sobie świetnie, natomiast po rosyjsku... słabo :)
Na szczęście tego szczeniaczka zrobiłam dzięki tłumaczeniu Mamba Handmade. Tłumaczenie było w transmisji na żywo, na grupie Uli.


Chustki pod szyjami moich szczeniaczków są zrobione wzorem Granny. Niebieska to Yarn Art Jeans Crazy, a ta druga to Bravo (wysokiej jakości akryl). 

 Jak Wam się podobają psiaki? Nie wykluczam, że zrobię ich więcej, bo mega szybciutko powstają. A takie 20-centymetrowe szczeniaczki są idealne do małych, dziecięcych rączek. 

Do zobaczenia wkrótce!




Kasia

3 komentarze: