poniedziałek, 19 września 2022

Żyrafka Gloria

Cześć! Chyba w ostatnim czasie mam jakąś fazę na wzory od Miś & Spółka, bo to już kolejna wykonana z wzorów od Sabiny zabawka. Tym razem na bloga wpada żyrafka Gloria. 
Najpierw była myszka, potem panda, a teraz właśnie żyrafa. No i jeden z Waszych i moich ulubionych misiów - miś Aleks vel Józek to przecież też jest z tej rodzinki :)


Żyrafa ma razem z rogami 28 cm wysokości. Wzór na nią jest płatny i można go nabyć na Etsy . 
Wizualnie projekty Miś & Spółka są dość proste, ale to właśnie w tym tkwi ich siła ;) 

Ogonek

Guziczki

Kokardka


Technicznie:

Do zrobienia Glorii znów użyłam włóczki Kotek, ale tylko do ciałka. Ubrania z włóczki akrylowej źle się robi i równie źle zakłada, więc tutaj odzież jest z włóczki Jeans (spodenki morela 23, biała bluzeczka).  
Szydełko 2,75 mm, oczy 12 mm.
Ciałko to Kotek beż 17-2241 oraz beż 17-2257.

 
We wzorze były jeszcze na policzkach przyszywane rumieńce, ale nie przepadam za tym dodatkiem, więc go pominęłam. Spodenki nie posiadają szelek, bo wyszły mi tak idealnie dopasowane, że już nie chciało mi się w tym bawić. Poza tym, bardzo rzadko trzymam się ściśle wzoru, zwłaszcza jeśli chodzi o ubrania. Jest trochę inna, bo jest moja ;)


Nasze wycieczki nabrały teraz trochę innego wymiaru. Musimy przyzwyczaić się do psa. Tutaj poszliśmy do nieistniejącej wsi Jasiel. Zrobiliśmy tam około 11 km - super dystans, nawet jeśli jesteście bez formy :) Nasza Pola za to, ciągle biegając na w pełni rozwiniętej smyczy zrobiła pewnie z 20 km. Biegała z jednego pobocza, na drugie i tak cały czas.
Trasa biegnie drogą, więc wzięliśmy wózek. Mimo, że to ten, którego używamy w mieście, to dało się przejechać tę trasę, choć następnego dnia miałam trochę zakwasy od pchania, bo na tych małych kółkach było ciężko. Alicja dość ładnie siedziała w nim, mimo, że trzęsło - chyba jej się to podobało :)


Zmykam, życzę dużo zdrówka na ten jesienny czas! U nas wszyscy mają katar :)



Buziaki,


Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz