piątek, 5 marca 2021

Króliczka Lola

Witajcie! Dostałam ostatnio zamówienie na królisię dla pewnej dziewczynki o imieniu Julka, ale miała mieć 25-30 cm i różową kieckę. 
Postanowiłam skorzystać z darmowego wzoru ze strony amigurumi.today. Nie miałam pojęcia jak duża wyjdzie, ale chciałam wypróbować ten wzór. 


Królisia otrzymała imię Lola. Ostatecznie wyszła wysoka (razem z uszami) na jakieś 33 cm. Ten wzór to kwintesencja kobiecości! Spójrzcie sami. 

Myślę, że spodoba się każdej młodej damie

Ten róż którego użyłam na żywo jest dużo ładniejszy, przyjemny dla oka, choć intensywny. Natomiast na zdjęciach świeci się jak żarówka. Musiałam go trochę przygasić, żeby tak nie dawał po oczach.


Użyłam włóczki polskiego producenta, firmy Arelan i nazwie ,,Kotek". Szydełko 3 mm. Oczy czarne 12 mm.
Ciałko: beż 17-2243
Sukienka i dodatki: seledyn 25- 2218, różowy 19-2236, oraz biały. 

buciki i białe skarpetki 

kokardka

portrecik

 Zrobienie Loli zajęło mi w sumie 2 dni. Dużo razy trzeba zaczepiać nową nitkę i dorabiać takie szczegóły jak rękawki, kołnierzyk, skarpetki. Zakochałam się w jej sukieneczce, choć też jest trochę pracochłonna - zwłaszcza ostatni rząd. 

Obiecałam pokazać jakie postępy poczyniłam przy dzierganiu chusty :)
Wzór to Sweetie od Szydełkiem przy kawie

A to "moja mała dziewczynka" - już nie taka mała :)
Na ostatniej wycieczce do Rymanowa Zdroju

W międzyczasie oprócz Loli zrobiłam lwa. Już go pokazywałam, to znaczy poprzednika :)
Ten poszedł mi już znacznie szybciej. I grzywa była jakaś łatwiejsza ...
Wzór bezpłatny, wystarczy kliknąć w link powyżej ;)



To chyba tyle na dzisiaj, do zobaczenia wkrótce ;)




Kasia

1 komentarz: