poniedziałek, 27 czerwca 2022

Królisia baletnica o imieniu Weronika

Cześć! Jak widzicie wszystko ze mną w porządku, bo jest kolejny króliczek! :) Kupiłam dwa wzory od Sarah's Hooks&Loops i dziś chciałam Wam pokazać pierwszą królisię. 


Wzór nazywa się Belle ballerina bunny i jak wspomniałam jest płatny. Zauroczył mnie od pierwszego wejrzenia. Moją królisię nazwałam Weronika. 
Króliczka ma 32 cm wysokości razem z uszami.


Jest tu trochę zabawy z tymi falbanami, ozdobnikami, ale jakoś tak gra to wszystko ze sobą i pasuje. Zdecydowałam się na dość odważne kolory, ale to dlatego, że mam jeszcze trochę włóczki do wykorzystania i biorę te kolory, które mi zostały - już nie dokupuję. 


Technicznie:

Użyłam włóczki akrylowej polskiej produkcji o nazwie Kotek. Wcześniej przez wiele lat używałam do niej szydełka 3 mm, ale teraz zeszłam do 2,75 mm i jest fajnie. Myślę, że im dłużej robi się maskotki, to tym łatwiej sięgać po coraz mniejsze szydełko. Kwestia wprawy. 

ciałko: beż 17-2257
sukienka: seledyn 25-2217, różowy 25-2247
Oczy 12 mm.


Jak Wam się podoba kolejna baletnica w moim dorobku? Następna w kolejce jest taka w spodenkach, więc może zrobię chłopca?


 Zachęcam Was do zaobserwowania mojego konta na Instagramie, gdzie w relacjach staram się wrzucam na bieżąco to, nad czym akurat pracuję. 


Dumna jestem z mojej starszej córki, która razem z drużyną zdobyła 3 miejsce, czyli brązowy medal na Wojewódzkich Igrzyskach Dzieci 2021/2022 odbywających się w Głogowie Małopolskim. Opłacało się wstawać przez parę miesięcy na treningi. Pobudka o 6, a trening o 7. Z resztą uważam, że taki trening z rana, przed lekcjami dobrze wpływa na dotlenienie i koncentrację ;)

Oby więcej takich sukcesów, brawo Milenko! 



Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz