piątek, 3 czerwca 2022

Chusta o pięknej nazwie Pif - Puff by Ananxo

Dzień dobry kochani! Oto chusta, która powstawała bardzo długo :) Zaczęłam ją jeszcze na urlopie na Roztoczu, czyli końcem lutego! Zaczęłam z tego motka mech i kończyłam drugi kolor, kiedy postanowiłam spruć... Po prostu zanudzał mnie ten mech! Nie wiem czy kiedyś jeszcze zabiorę się za niego.


Wybrałam darmowy wzór na chustę o nazwie Pif-Puff od Ananxo Handmade. Pod tym linkiem pobierzecie go za free na Ravelry. Bardzo przypadł mi do gustu! Jest łatwy, powtarzalny i takie uwielbiam. Ma, jak sama nazwa wskazuje troszkę puffek, ale dają one efekt takiej puszystości, mimo iż wzór jest trochę ażurowy. 


Używałam szydełka 3,25 mm. Większość moich chust powstawała z użyciem szydełka 3 mm, ale powolutku staram się przechodzić na większe rozmiary. Wszystko po to, by gotowy wyrób był luźniejszy, lejący. 


Fajny moteczek wybrałam, prawda? Przypomina takie "kolory lasu" przez to umyśliłam sobie z niego mech. Ale Pif-Puff też się świetnie prezentuje ;) 
Motek to Ombrelek o numerze B089. Bardzo lubię Ombrelki, mam ich zapas i nie zawaham się ich użyć :) 
Kolorki jakie się tu znajdują to: bardzo jasna zieleń, musztarda, mokka, khaki, ciemne khaki. 


Motek miał długość 1200 metrów. Zużyłam caluteńki i jeszcze troszkę dawcy ostatniego koloru. Brakło mi dosłownie na jeden rządek. 
Z takiego metrażu, szydełkiem 3,25 chusta ma po blokowaniu wymiary 160 cm x 70 cm


Zdjęcia zrobione klasyczną 50-tką osoba odrobinkę interesująca się fotografią pozna od razu. To rozmycie, jakie ten obiektyw daje jest cudowne. Na poniższym zdjęciu przysłona 1,8. 


Te kolory fajnie ze sobą wyglądają. Są stonowane, łagodne, przypominają mi trochę leśne runo i gdybym miała nazwać jakoś ten motek, to właśnie tak - runo leśne. 

Tutaj stary bawił się w zdjęcie artystyczne - za chustą moja twarz

Składam ładnie i do pudełeczka, jak wszystkie inne. Czekają na "swoją szyję".


I jak Wam się podoba moja najnowsza chusta? Dobra decyzja żeby spruć rozpoczęty mech? Ja szczerze mówiąc absolutnie nie żałuję i z wzorem od Pani Anny super mi się pracowało i nawet upatrzyłam sobie już kolejny ;)



Do miłego zobaczenia! 





Kasia

3 komentarze:

  1. Piękna chusta 🙂
    A wzór bardzo fajny i dobrze , że sprułaś poprzedni.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolorystyka. Chusta wygląda bardzo ładnie. Pewnie kosztowała sporo czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam podobną chustę. To Pani chwaliła się, że robiła ją cały miesiąc. Piękny wzór. Niezmiernie mi się podoba!

      Usuń