środa, 25 maja 2022

Pluszowy konik i miś

Cześć, witajcie kochani! Ostatnimi czasy byłam tak pochłonięta szydełkowaniem lalek, że z wielką chęcią przyjęłam zamówienie na pluszowe maskotki. Lubię je robić, choć zszywanie to nie jest łatwa rzecz przy pluszowej włóczce :)


Takiego konika ostatnio robiłam w listopadzie. Jest to wzór na mini konika od MyKrissieDolls, ale dzięki użyciu pluszowej włóczki nie wyszedł wcale taki mini, bo na siedząco ma około 23 cm. 


Użyłam włóczki Himalaya Dolphin Baby i szydełka 3,25 mm. Dolphin w kolorze brązowym 337 i beżowym 342. Dodatki to jakieś resztki więc nawet nie wiem jakie to kolory :)



Misiaczka też mieliście już okazję widzieć kilka razy, bo to jeden z najbardziej klasycznych wzorów. Taki prosty, zwykły miś jest idealny na każdą okazję! Przy użyciu szydełka 3,25 mm i zrobieniu pyszczka inną włóczką (tu Alize Softy Plus) wystarcza na niego jeden motek Dolphina! 
Pisałam o tym TUTAJ przy okazji porównywania różnych włóczek. 


Wzór na misia jest darmowy i znajdziecie go na stronie amigurum.com.
Pierwszy i chyba nie ostatni raz nosek wyszyłam pluszową włóczką i wygląda to dobrze, a zwykłą włóczką to trzeba nieźle  machać igłą żeby tak duży nosek zrobić. 


Pojechały do jednego domu, więc mają wspólne pamiątkowe zdjęcie. Uroczo razem wyglądają :) 


To są wzory do których zawsze chętnie wracam. Chyba każdy takie ma. Koniki od MyKrissieDolls są mi znane już od wielu lat, pierwszego wykonałam chyba z 7 lat temu! Nadal mi się nie znudziły, bo to genialny w swej prostocie wzór. 
 


Pozdrawiam Was cieplutko!



Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz