wtorek, 16 lutego 2021

Serwetka z serduszkami

Walentynek nie obchodzę w taki sposób jak wszyscy :) Mnie to "święto" zmotywowało do wykonania czegoś z sercami. Włóczkowe serduszka? Łatwizna, ja chciałam spróbować czegoś nowego, z czymś ciekawym się zmierzyć... 
I tak trafiłam na Pintereście na tę serwetkę.


Jest trochę trudna, powiedziałabym, że dla średnio zaawansowanych w szydełkowaniu :) 
Mamy tu słupki przerabiane od tylu i od góry, trzeba dobrze czytać schemat! 


Cudnie rozpisany krok po kroku wzór znajdziecie na blogu www.draiguna.com.
Polecam serdecznie również inne jej schematy, póki są darmowe, bo aż dziwne, że jeszcze nie wpadła na pomysł sprzedaży. 


Cała serwetka to raptem 23 okrążenia - niewiele. Ja wykonałam moją kordonkiem Muza 10 w kolorze czerwonym. Już długo zalegała w moich zapasach, bo Muza jest dość sztywna i szorstka, ale tutaj to akurat nie przeszkadza, bo fajnie uwypukla to co ma być. 
Szydełko numer 1,25 mm.
Średnica: 26 cm. 


Nie wiem, czy się ze mną zgodzicie, ale jest piękna :) Są to słowa uznania nie dla mnie, lecz dla autorki wzoru, bo jak się przyjrzeć, to jest na niej tyle serc... 
Coś niesamowitego! 


 Zrobiłam ją w sumie w jeden dzień, a kolejnego dnia delikatnie wykrochmaliłam i upięłam szpileczkami. 
Jak Wam się podoba? :)

Do zobaczenia wkrótce - 


Kasia

3 komentarze:

  1. Pięknie wyglądają te czerwone serduszka.
    Ja też zrobiłam tą serwetkę! Właśnie się suszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna,w kolorze miłości

    OdpowiedzUsuń