niedziela, 14 maja 2023

Dwie różowe małpki

Cześć! Całkiem zapomniałam pokazać Wam moje nieco nietypowe małpki. Pamiętajcie, że szydełkowane maskotki mają dużą przewagę nad tymi ze sklepu. Dlaczego? Spróbujcie znaleźć w sklepie małpki w intensywnie różowym kolorze, a sami się przekonacie ;)

 


Małpki zostały wykonane na podstawie wzoru od lovelystufftoys, ale widzę że ten wzór nie jest dostępny na Etsy, pewnie dlatego że autorka dopiero niedawno ten sklep otworzyła... Jakby coś to proszę pytać ją o wzór na małpkę Klemens. 
Już raz wykonywałam małpkę z tego wzoru. Był to mój debiut w roli testerki :) 
Robiłam wtedy małpkę w pełnym ubranku, z dodatkami. Tutaj natomiast klientka miała życzenie by małpki były proste bez żadnych dodatków. Przerobiłam też nóżki, aby nie było butów. Pierwszego Klemensa zobaczycie TUTAJ.

Małpka miała przypominać tę z logo, które możecie zobaczyć na samym dole tekstu. Szczerze mówiąc nie zgłębiałam tematu, nie wiem czego to logotyp.

Małpki mają 24 m wysokości. Użyłam szydełka 2,25 mm i oczu 12 mm czarnych. Mam zakupione szydełko 2 mm, ale jakoś boję się go używać, bo mam takie wrażenie, że te maskotki będą jeszcze mniejsze, a i tak wiele osób narzeka, że są za małe. 

Ten piękny kolor różowy, czy tam fuksja to Yarn Art Yeans nr 42. Pozostałe elementy zrobiłam z takiego ciepłego beżu przypominającego budyń waniliowy - ale niestety na zdjęciach nie widać jego uroku. To chyba nawet nie jest beż tylko jasny żółty, w każdym razie ma numer 86.


 
Małpki powstały na podobieństwo tego logo

U mnie monotonia. Praca, dom. Albo na odwrót - dom, praca. Uprosiłam o urlop, bo od listopada nie miałam jeszcze urlopu. Przez pół roku nie miałam odpoczynku! A wiadomo, że wracam z pracy i mam małe dziecko, które też nie daje mi się wyspać, więc po prostu jestem zmęczona tym młynem...
Tydzień wolnego dobrze mi zrobi i szczerze mówiąc, to nie wiem czy sięgnę wtedy po szydełko. Jak reset to stuprocentowy ;)

Wszystkiego dobrego dla Was!




Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz