piątek, 8 kwietnia 2022

Małpka Klemens, czyli debiut w roli testerki

Dzień dobry! Ten post jest wyjątkowy, wierzcie mi, a to wszystko za sprawą Klemensa. Pierwszy raz w życiu zostałam testerką wzoru! Autorką jest Pani Anna Nowikiewicz, którą być może znacie jako Lovely_stufftoys


Wzór możecie kupić na Facebooku Pani Ani i kosztuje 15 zł, co uważam jest fajną ceną, bo na Etsy wzory osiągają zawrotne, jak dla mnie ceny, sięgające 40 zł. Wzór jest po polsku i po angielsku. Ja zawsze wybieram po angielsku, ponieważ przyzwyczaiłam się do tej terminologii i jest mi tak wygodniej. 
Wzór zawiera rozpiskę ze zdjęciami na małpkę, oraz jej ,,akcesoria". I tak zrobimy małpkę, spodenki, czapeczkę, szalik, banana, oraz plecaczek. Buciki są robione razem z ciałkiem.


Moja małpka skacze po fikusie, na którym nawet rosną banany! Boże, wariuje już przy tych dzieciach :) Ciągle słyszę piosenkę o bananach, a tak "wpada" w ucho, że nie mogę się jej pozbyć z głowy - wybaczcie tą dygresję :)


Pierwszy raz byłam testerką i wiecie co? Bardzo mi się to spodobało! Otrzymałam wzór przed wszystkimi, więc czułam się bardzo wyróżniona i muszę w tym miejscu podziękować Pani Ani za zaufanie! Starałam się wyłapać błędy, nie było ich za wiele, bo wzór jest super rozpisany, dość łatwy, myślę, że nawet początkujący powinni sobie z nim poradzić. 


Moją małpkę robiłam szydełkiem 2,25 mm. Ubranko, czyli spodenki, szalik i czapkę robiłam szydełkiem 2,5 mm. Włóczka to niemal wyłącznie Yarn Art Jeans (buty i paski na czapce są z Etrofil Jeans - kolor rudy). Klemens ma, przy użyciu takich materiałów około  23 cm wysokości. 

Technicznie: 
ciałko : brąz nr 40, beż nr 05
buty: Etrofil Jeans nr 060
spodenki: niebieski nr 16
czapka: musztarda nr 84 + Etrofil Jeans nr 060
plecak: beż nr 07 + brąz nr 40
banan: żółty nr 088 + beż nr 03


 I jak Wam się podoba Klemens? Muszę Wam powiedzieć, że to bardzo sympatyczny gość i robi się go z przyjemnością! Kto wie? Może jeszcze niejedna małpka z tego wzoru  u mnie powstanie?

Mogę Wam zdradzić, że wkrótce pojawi się tu druga małpka, całkiem inna ;) 



Do zobaczenia wkrótce!




Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz