czwartek, 4 maja 2023

Miś Bartuś

Już jakiś czas temu w sprzedaży pojawił się wzór na misia Bartusia. Dzięki uprzejmości Uli mogłam go przetestować. Ja uwielbiam misie i dla mnie tworzenie ich to jest czysta przyjemność! A tak w ogóle to wzorów na misiaczki jest tyle (płatnych i bezpłatnych), że życia by mi zabrakło, żeby wszystkie wypróbować :)
 

Miś Bartuś ma 30 cm wysokości (jest większy od Adasia). Wykonałam go z pluszowej włóczki, ale w większości nie wiem co to za kolory, bo jak wiecie odkupuję od kogo się da resztki i sami zobaczcie - na taką bluzeczkę misia nie trzeba wiele włóczki, po co mi cały motek na ten cel? :)

Na ciałko użyłam Himalaya Dolphin Baby kolor jasny szary 351. Czapka, którą co prawda zrobiłam, ale uważam, że jest dla tego misia za ciężka, powstała z koloru 321. Pozostałe kolory nie miały metek, bo to resztki ;)
Używam do pluszowych włóczek szydełka 3,25 mm. A pomyśleć, że jeszcze trzy lata temu sięgałam po szydełko 4 mm... Potem używałam  3,5 mm a teraz 3,25 mm jest idealne. Ciekawe jak długo...
 

Jeśli zastanawiacie się po co mu ten kocyk... To jest nieudana czapka! Po prostu w którymś momencie zgubiłam jeden półsłupek i każde kolejne rzędy były mniejsze, a jak wiadomo pluszowe włóczki kiepsko się prują, więc po prostu ucięłam nitkę, a czapkę zrobiłam od nowa :)

Wzór na misia Bartusia możecie kupić u Urszuli na Facebooku Mamba Handmade, albo na Instagramie (znajdziecie ją pod tą samą nazwą). Wystarczy napisać wiadomość prywatną z prośbą o wzór na daną maskotkę. Ostatnio pojawiło się dużo nowości, więc warto obserwować poczynania Uli ;)


 A co u mnie? Praca na etacie nie zabiła (póki co) mojej pasji, ale mocno ograniczyła mój czas. Dobrą stroną za to jest fakt, iż nie brakuje mi kasy na włóczki :)
Moja malutka Ala już w maju skończy 2 latka! Szok... Czas na przygotowania do pożegnania z pieluszką. Kolejne wyzwanie życiowe. Damy radę! 

Zrobiło się fajnie, więc sporo spacerujemy

Pamiętajcie o moim Instagramie Kolorowe szydełkowe . Ostatnio może mniej wrzucam relacji, ale tam na bieżąco możecie śledzić co tam u mnie ;) 



Do zobaczenia!




Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz