piątek, 16 lipca 2021

Buciki dla noworodka

Witajcie! Jak już mam w domu małą księżniczkę to jakżebym mogła niczego dla niej nie wydziergać? Przy pierwszej córce nie miałam jeszcze takiej wprawy w szydełkowaniu i bałam się, że nie podołam z bucikami. Jak się okazuje mój strach był bezpodstawny, bo buciki na prawdę nie są trudne! 


Długo szukałam odpowiadającego mi wzoru. W końcu trafiłam na stronę www.hopefulhoney.com i to był strzał w dziesiątkę. Są łatwe. Urzekająco proste i słodkie. 
Długość takiego bucika to 8 cm. Na moją córcię są dobre z długości, tylko że troszkę za szerokie. Muszę nad tym popracować.


Jak widać użyłam włóczki Drops Paris, którą dostałam w prezencie już dawno temu. Chciałam użyć bawełny, ale teraz już wiem, że jest ona ciut za sztywna. Chciałam użyć mniejszego szydełka niż zaleca producent, po to, żeby nie było dziur. Niestety wtedy robótka robi się potwornie sztywna. Ostatecznie użyłam chyba szydełka 4mm i to ciut za małe jeszcze...
Dlatego na buciki kupiłam sobie Yarn Art Jeans. Myślę, że tą włóczką będą fajnie przylegać do stópki, bo jest lekko rozciągliwa i się dopasuje.
Z pewnością pokażę Wam efekty :)


 Prócz bucików machnęłam kolejne zamówienie - konika. Uwielbiam go robić, zawsze wychodzi piękny. Do tego ta grzywa! Te kolorki to moje ulubione zestawienie na konika od My Krissie Dolls.
Zrobiłam ich już kilka w tym roku :)


Na siedząco konik ma 23 cm. Marzy mi się zrobienie tym wzorem jednorożca - jednej z modyfikacji tego cudnego wzoru (jest jeszcze zebra).


W końcu miałam fajne światło i zrobiłam zdjęcia konika, które mnie satysfakcjonują, które fajnie pokazują jego sylwetkę i kolor.  


Mam teraz zagwozdkę i zastanawiam się, co by tu wydziergać? Przez dłuższy czas robiłam zamówienia, teraz w sumie sezon ogórkowy i nie wiem co robić. Pomysłów i wzorów mam bez liku. Może właśnie za duży wybór? :) 
Bez dwóch zdań najbardziej lubię robić zwierzątka - króliki, misiaki, kociaki, koniki... cóż, coś wymyślę i Wam pokażę ;)


Do zobaczenia wkrótce, 




Kasia

1 komentarz:

  1. Buciki przesłodkie.Cudenko. Twoje maskotki rewelacyjne, konik kochany, podziwiam cierpliwość.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń