środa, 28 czerwca 2023

Dinozaur Tadeusz

 Dzień dobry! Często i chętnie robię maskotki dla dziewczynek, ale nie zapominam także o chłopcach. Jeśli mam chwilę, to staram się przetestować, wykorzystać wzory, które posiadam w swoich zbiorach.

Tym razem wykonałam dinozaura o nieco zapomnianym imieniu Tadeusz. Tak jak wyginęły dinozaury, tak ciężko teraz spotkać małego Tadzia. 
Mój triceratops ma 28 cm wysokości. Włóczka Himalaya Dolphin Baby, której użyłam ma to do siebie, że robótki dośćszybko "przybywa". I tak pytam się mojego starego starego jednego dnia, czy warto zrobić takiego dinusia, czy ktokolwiek go pokocha, a następnego dnia, ku jego wielkiemu zdziwieniu - dinozaur jest gotowy :)
 

Wzór, bardzo łatwy i czytelny pochodzi od niemieckiej projektantki Helibelle Design. Ma prześliczne wzory, ale większość niestety w języku niemieckim i mimo iż wiele lat się go uczyłam, to nie potrafię za bardzo rozczytać takich wzorów. Ten dostępny jest również po angielsku, więc polecam!

Użyłam szydełka 3,25 mm. Tak jak wspomniałam  - z tym kołnierzem - maskotka ma 28 cm wysokości. Włóczka Himalaya Dolphin Baby kolor szary nr 351. Oczy niebieskie 12 mm.

Już chwilę temu robiłam zdjęcia Tadzika - kwitła śliwa tarnina, a kiedy to było? Widzicie jaką mam obsuwę :)


Nie ważne kiedy, ale ważne że wciąż jakąś regularność w tworzeniu i publikowaniu jest. Staram się w ciągu miesiąca dwa, albo trzy posty dodać. Czasami maskotek robię więcej, ale niektóre w pośpiechu wyjeżdżają bez zdjęcia, zwłaszcza jeśli robię dwie takie same pod rząd. 


Ale nie martwcie się, nie zabraknie nowości w najbliższym czasie. Ma nadzieję, że jeszcze ktoś tu zagląda...

Wkrótce wakacje, oczywiście dla mnie to nic nie zmienia, pracować trzeba tak samo, ale jakoś tak człowiek czeka na ten letni czas...

Do zobaczenia wkrótce! 



Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz