piątek, 28 kwietnia 2023

Dinozaur Tymek

Dzień dobry kochani! Oj, już dawno nie było u mnie dinusia - półtora roku! Ucieszyłam się, że mogę go znów zrobić w tym cudnym kolorze butelkowej zieleni. Wszystko byłoby super, gdyby nie przyszywanie tych łusek na plecach. Jest to dość pracochłonne :)

Pewnie nie pamiętacie poprzedniego dinusia Tymka, pisałam o nim TUTAJ. Ostatnio wykonałam go z włóczki Kotek, a ten tutaj jest z włóczki bawełniano-akrylowej Yarn Art Jeans. 
Jak wygląda porównanie tych dwóch dinozaurów?
Przede wszystkim ten z włóczki Kotek był większy, bo robiłam go szydełkiem 3 mm, a ten którego widzicie poniżej zrobiony jest szydełkiem 2,25 mm. 

Tymek zrobiony z włóczki Kotek mierzył 29 cm na stojąco, a ten z Yarn Art Jeans ma 21 cm wysokości. Wzór jest autorstwa TinyMiniDesign.


Jeśli zastanawiacie się co to za piękny kolor włóczki, to spieszę powiedzieć Wam, że to Yarn Art Jeans nr 63. Łuski są w odcieniu nr 35. Oczy 12 mm. 

Czas tak szybko mi mija. W tym ciągłym pędzie, praca - dom i tak w kółko... Mój maluszek rośnie jak na drożdżach, ciągle mówi coś tam po swojemu, zaczyna pokazywać swoje humorki. Niebawem skończy 2 latka! 

Wpadajcie na mojego Instagrama oraz Facebooka :) Będzie mi miło jeśli zostaniecie na dłużej ;)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz