sobota, 8 kwietnia 2023

Personalizowane misie Adasie

Cześć kochani! Dostałam ostatnio zamówienie na misie Adasie, ale z wyszytymi imionami. Pomyślałam sobie, że bez problemu wyszyję imiona na spodenkach, lecz jak się okazało, nie było to tak proste :)

Widać nawet na zdjęciach, że splot na spodenkach jest taki dość luźny, a wszystko po to, by można było je bez problemu zdjąć i założyć, by były elastyczne. Niestety przez to nie da się na spodenkach wyszyć imienia...

Zamówiłam więc na Allegro metki z imionami. Razem z wysyłką za dwie metki zapłaciłam coś około 30 zł. Mają rozmiar 1,5 cm na 5 cm z tego co pamiętam, albo 2 cm na 5 cm. Coś koło tego :)
Myślę, że jak dla tego misia to są idealne. Zażyczyłam sobie też prosty kształt i w miarę ładne i czytelne literki. Wiadomo, że można zrobić chmurkę, serduszko, ale taki prostokąt jest moim zdaniem najlepszy. 
 

Misie powstały oczywiście ze wzoru od Mamba Handmade. Możecie go nabyć pisząc wiadomość do autorki - Urszuli.

Słodziaki


 Jeśli przyjrzycie się misiom to widać, że nabrałam wprawy w modelowaniu pyszczka, bo ten jasny koleżko był zrobiony nieco wcześniej :) 

Uwielbiam te misie! Wzór jest dość prosty, więc robi się szybciutko i efekt końcowy zawsze mnie zadowala. Myślę, że zrobiłam już około 20 takich Adasiów :)


Do zobaczenia! 



Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz