wtorek, 18 kwietnia 2023

Królik Sebastian

 Cześć! Ostatnio dostałam zamówienie na królika. Podesłałam kilka różnych królików,  które mogłabym wykonać, bo mam na nie wzory. Klientka wybrała właśnie tego króliczka. Bardzo się ucieszyłam, bo nie robiłam go jeszcze nigdy, a lubię próbować nowych rzeczy.

Czasami bywa tak, że robię kilka razy tę samą maskotkę i muszę przyznać, że bywa to nudne :) Tutaj miałam okazję na wypróbowanie wzoru od Ani handmade. Mój króliczek otrzymał imię Sebastian, ale u autorki ma na imię Luty.

Wykonałam króliczka Sebastiana z włóczki Jeans Yarn Art, oraz Alize, szydełkiem 2,25 mm. Wspominałam już, że włóczka biała z tej firmy jest sztywna i źle się ją przerabia, więc tu koszulkę królika zrobiłam z włóczki Alize Cotton Gold.
Ciałko to także Alize, kolor szary, ale nie miałam na nim metki, więc nie wiem co to za odcień. Spodenki to niebieski Yarn Art Jeans (nr 68). Buty czarny Jeans, a muszka zrobiona z jakiś resztek :) 
Oczy 12mm. 

Wykonana przeze mnie maskotka ma 25 cm wysokości. Czapeczka, jak widzicie jest zdejmowana. 
W ostatecznej wersji na koszulce wyszyłam jeszcze literkę "K". 
 

Zapraszam Was na mojego Instagrama, gdzie w relacji wrzucam na bieżąco to, nad czym aktualnie pracuję ;)

Instagram Kolorowe Szydełkowe

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz