niedziela, 23 czerwca 2024

Owieczkowo

Cześć! Owieczka zrobiona gdzieś na początku roku wreszcie doczekała się swojej chwili sławy. Od października nie byłam na urlopie i jestem już potwornie zmęczona. Nic mi nie idzie tak, jakbym chciała. To co zwykle wykonywałam w dwa, trzy dni teraz robię tydzień albo nawet dłużej... 


Owieczka zrobiona jest ze wzoru ze strony amigurum.com. Wyszła mi wysoka na 22 cm. 
Użyłam na ciałko włóczki Yarn Art Jeans w kolorze 87, kopytka to chyba odcień 71.  Tę część przerabiałam szydełkiem 2,25 mm. Natomiast ta puchata część to Himalaya Velvet, która mi zalegała, bez etykiety. To taki kremowy kolor a nie czysty biały. Tę część wykonałam chyba szydełkiem 3 mm. 
Oczy 10 mm.


Niestety tę maskotkę spotkał tragiczny los, ponieważ moja Ala ją dorwała i postanowiła wbijać w nią wielokrotnie niebieski długopis. Wszędzie ma mikroplamki z tuszu. Nie odważyłam się tego odplamiać, bo jak to komuś później dać? 
Została więc u nas w domu. Niunia się nią trochę pobawiła a potem wylądowała gdzieś pod łóżkiem. 


Z jednej strony czuję się winna, bo widocznie nie schowałam jej wystarczająco dobrze, a z drugiej strony jak to się stało, to nie było mnie w domu...


A tutaj zdjęcie owieczki, którą wykonałam troszkę wcześniej. Jest w którymś z poprzednich wpisów. 
Która Wam się bardziej podoba?


Buziaki!


Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz