poniedziałek, 17 października 2022

Króliki mały i duży

Cześć! Zapraszam Was dziś na kolejny tekst o maskotkach w wersji pluszowej i zwykłej. To dość ciekawy temat, bo wiele osób uważa, że jeśli jakiś wzór został napisany pod włóczkę grubszą, to z innej nie wyjdzie... a to nieprawda! Z resztą, zobaczcie sami :)


Na początek parę słów o wzorze. Autorką jest Ula, którą znajdziecie na Facebooku pod marką Mamba Handmade i to u niej bezpośrednio możecie zakupić wzór. Moim ulubionym od Uli wzorem jest oczywiście miś Adaś, ale króliki i lama o której pisałam ostatnio też są ekstra. 


Mały króliczek powstał z włóczki Yarn Art Jeans. Użyłam szydełka 2,25 mm. Ciałko to odcień 07. Jak za którymś razem go kupowałam to było napisane, że nazywa się "ochra". Nie wiem co to znaczy :)


Oczka niebieskie 10 mm, a nosek, to nie wiem, bo był brany z kompletu, gdzie miałam różne rozmiary.
W rozpisce autorki mamy wzór na spodenki, oraz na sukienkę. Ja nawet tę sukienkę zrobiłam, tylko przy robieniu zdjęć (a to wszystko było na wariata - jak zawsze), całkiem o niej zapomniałam. Fajnie, jak ubrania są zdejmowane, bo możemy mieć jednego królika i ubierać go tak jak chcemy - czy to w spodenki, czy w sukienkę. Albo w ogóle zrobić dwa króliki ;)


Ten większy koleżko powstał z włóczki Himalaya Dolphin Baby, szydełkiem 3,25 mm. Wyszedł na prawdę duży - ma 35 cm wysokości. 
Nawet nie chciał zmieścić się w mój celofan do pakowania :)


Przyznam szczerze, że zrobiłam totalnie po swojemu spodenki. Tak jak robię Adasiowi zawsze - czyli od góry. Jest to łatwiejsze do dopasowania dla królika. Tutaj nie zrobiłam sukienki na przebranie :)
Na takiego wielkiego królika poszło mi mniej więcej półtora motka włóczki.


Która wersja lepsza? Ja wolę chyba te maluchy, są urocze. Warto spróbować :) Można też, jeśli nie czujecie się pewnie w pracy z cienkimi włóczkami, spróbować "łagodnego przejścia" i najpierw podziergać coś na przykład z Himalaya Velvet. Ja tę wlóczkę przerabiam szydełkiem 2,75 mm czyli coś pośrodku, pomiędzy Jeansem a Dolphinem :)

A to my w parku :)



Buziaki,



Kasia

 

1 komentarz:

  1. Króliczki są piękne gdzie znajdę wzorek? Szukam wzorku na takiego słodziaka i nie mogę znaleźć 😔

    OdpowiedzUsuń