czwartek, 6 stycznia 2022

Czarna owca + brelok

Witajcie! Nie pamiętam, czy pokazywałam Wam pluszową włóczkę Alison&Mae w takich dużych 300-gramowych motkach. W każdym razie była w super cenie, wzięłam 3 motki w tym jeden czarny. To była moja największa zagwozdka. Co zrobić z czarnej włóczki?


Szukając inspiracji trafiłam na owieczki w różnych kolorach i pomyślałam, że czemu by nie zrobić takiej czarnej owieczki? :) 


I tak powstała ona - czarna owca! Jest bardzo pocieszna, ma zabawne długie kończyny. Duża owieczka ma 26 cm wysokości. Do ciałka użyłam szydełka 2,75 mm a do włóczki pluszowej 3,5 mm. 
Pierwszy raz do włóczki Kotek użyłam ta małego szydełka i muszę przyznać, że szydełkowało się całkiem fajnie! 
Wzór na dużą owieczkę znajdziecie TUTAJ
Musiałam trochę kombinować, dokładać rzędów, bo ta czarna włóczka jest cieńsza niż ta, której używała autorka wzoru. 


Chciałam też spróbować zrobić jakiś brelok. Wiadomo, że z pluszowej włóczki robi się je dość fajnie i szybko. Użyłam wzoru ze strony amigurumi.today. Owieczka wyszła mała, taka jak chciałam - 8 cm. 


Co ciekawe, nawet nie zauważyłam, że zapomniałam zmienić szydełko i pluszową włóczkę przerobiłam tym samym, co zwykłą włóczkę. Był to rozmiar 2,75 mm. Tę włóczkę Alison&Mae można przerabiać takim szydełkiem jak potrzebujemy. Używając szydełka 3,5 mm do niej nie powstawały dziury.  

Kolor beżowy to polska włóczka Kotek z Arelanu w odcieniu 17-2257. 


 W każdej rodzinie jest jakaś ,,czarna owca" i myślę, że taka owieczka to może być ciekawy, zabawny prezent. Czarna owieczka dyndająca przy kluczach, czy w samochodzie nie pobrudzi się tak, jak ta biała.
Podoba Wam się? Podarowalibyście komuś taką? 
Mogę wykonać ją również w innej kolorystyce. 



Trzymajcie się zdrowo i do zobaczenia wkrótce ;)




Kasia

2 komentarze:

  1. Jako czarna owca w rodzinie uważam że twoje owieczki są fantastyczne!
    Tą większą już kiedyś robiłam, co prawda nie czarną ale kolorową:-) pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń