sobota, 2 stycznia 2021

Inwazja Among Us

Tak kolorowo witam Was w Nowym Roku! :) Pod naciskiem młodej tuż po świętach machnęłam pierwszego cudaka z gry Among Us. 
Stwierdziłam, że w sumie całkiem przyjemnie się je robi, są łatwe, więc zasięgnęłam porady eksperta w jakich kolorach można jeszcze je zrobić. Skończyłam na 6 sztukach, no i jednym rozerwanym :)


Wykorzystałam darmowy wzór od www.helloyellowyarn.com. Uznałam, że są najbardziej zbliżone do oryginału. 


Użyłam włóczki Kotek. Ma piękne, bardzo nasycone kolory i ja bardzo lubię z niej tworzyć. 
 

Jako, że postacie mają tylko 9 cm wysokości, to zdecydowałam zrobić z nich breloki. Mam nadzieję, że znajdą nowych właścicieli, zanim przejdzie na nie moda. Wiecie jak to jest. Ja mam na przykład w moim przepastnym pudle z maskotkami Angry Birds, które już nikogo nie interesują, a kiedyś, parę lat temu był na nie spory popyt...

Jak dokupię sobie zawieszek do breloków, to może zrobię jeszcze kilka do kompletu. Chciałam zrobić czarnego i brązowego, ale wieczny brak światła - tego naturalnego, trochę mnie do tego zniechęca. Oczy bolą od wytężania wzroku, jeśli mogę to unikam tworzenia z ciemnych włóczek o tej porze roku. 

Wczoraj pożarłam książkę, w dwa dni. To oznacza, że była świetna :) I teraz zastanawiam się co by tu wydziergać? :)



Kasia 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz