sobota, 26 grudnia 2020

Zając Borys

Witajcie! Ostatnio ciągle się składa, że tworzę takie mniejsze maskotki, więc dla odmiany machnęłam takiego wielkiego zająca/królika o imieniu Borys.

Ten ,,maluch" ma około 33 cm wzrostu wraz z uszami. Jest na prawdę uroczy i doskonały do przytulania, ponieważ ma trochę ciałka ;) 

Wam też przypomina w tych spodenkach długouchego z ,,Wilka i Zająca"? ;)

Korzystałam również i tym razem z płatnego wzoru. Jest on autorstwa Tanyi Kostochenkovej. Mam w planie jeszcze jedną maskotkę z jej uroczej gromadki, pewnie wkrótce Wam ją zaprezentuję.


Skoro autorka z Rosji, to i imię dla królika rosyjskie (szczerze mówiąc w pierwszej chwili do głowy przyszedł mi Wladimir, ale uznałam, że źle się kojarzy). Do zdjęć pozuje także radziecki aparat analogowy FED. Pewnie swojego czasu znajdował się w wielu polskich domach :) Obecnie można go dostać dość tanio, robić nim zdjęcia na kliszy, tylko... mało kto potrafi :) Choć ja akurat znam jednego takiego osobnika ... Zobaczcie sami --> KLIK.

Dziś, drugiego dnia Świąt prószył śnieg - normalnie szok! 


Trzymajcie się ciepło i świętujcie z głową ;)


Kasia

 

1 komentarz: