wtorek, 15 grudnia 2020

Owieczka Klara

Witajcie! O ile z weną nie mam ostatnio problemu, to niestety ciągłe zachmurzenie, skutecznie przeszkadza mi w robieniu zdjęć. Żeby ułatwić sobie zadanie skorzystałam z jasnego tła, ale mimo to i tak bez statywu jest ciężko.
 

W Każdym razie dziś chciałam przedstawić Wam owieczkę o imieniu Klara. Uwielbiam wymyślać imiona dla maskotek, nadawać im dzięki temu osobowość. Zawsze długo zastanawiam się, czy to imię pasuje :) 


Klara ma około 18 centymetrów wzrostu i w całości zdejmowane ubranko. Sukienka i czapeczka wykonane są techniką booble stitch. Chciałam trochę się sprawdzić w czymś innym niż tylko półsłupki :) Zdjęcia nie oddają w pełni pięknego, miętowego koloru sukieneczki i czapki.

Korzystałam ze wzoru ze strony amigurumi.today. Polecam go Wam serdecznie, bo wszystko jest super opisane, bez pomyłek, tyle że po angielsku.


Wianek dostałyśmy taki nieprzystrojony, a skoro wczoraj ubierałyśmy choinkę, to ozdoby były pod ręką. Choinkę co prawda mamy sztuczną, ale choćby taki wianek położony pod drzewkiem daje "ten" zapach Świąt. Jeszcze obiecałam Młodej pierniczki w tym roku, nigdy nie robiłyśmy, więc jest tak podekscytowana, że chyba mi się nie upiecze.

 

W weekend robiłam też śnieżynki na choinkę, ale pokażę Wam następnym razem, bo zdjęcia mam jeszcze w telefonie. Gwiazdki pojechały już w świat, dobrze że choć zdjęcia zostały. 
Do zobaczenia wkrótce ;)



Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz