niedziela, 22 czerwca 2014

Mała kosmetyczka

     Chciałam się trochę oderwać od biżuterii, żeby nabrać trochę świeżości i pomyśleć nad jakimiś nowymi wzorami. W tym czasie zrobiłam taką małą kosmetyczkę :




     Na początku był pomysł na etui na tablet, ale pomyślałam, że to będzie dużo nudnej roboty, bo w kółko to samo, aż cały tablet mi się tam schowa. Zrobiłam bardzo szybko, no ale z podszewką to już nie taka łatwa sprawa. Ogólnie unikam takiej roboty, nie ogarniam tego kompletnie. Robiłam podszewkę drugi raz w życiu i drugi raz skutek - marny. Najważniejsze to się nie poddawać, kiedyś dojdę do wprawy, nie można być dobrym we wszystkim :) W sumie siedziałam nad ta podszewką jakieś 3 godziny ;)

     Korzystałam z tego wzoru:


     Oczywiście góra jest całkiem od czego innego, wykorzystałam sam ,,środek" :)

     Pokażę Wam jeszcze jak wczoraj śmiała się do mnie cebula z rosołu :) Wiem, dziwnie to brzmi, ale zobaczcie sami :)


     Może słowo wyjaśnienia, nie wiem czy wszyscy tak robią, ale zanim wrzucę cebulę do rosołu trochę ją ,,opalam", dzięki temu rosołek jest bardziej aromatyczny ;)

     Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

1 komentarz:

  1. kosmetyczka super, a do tego w barwach ulubionej drużyny mojego męża :D

    OdpowiedzUsuń