niedziela, 31 grudnia 2023

Mikołajki - zawieszki na choinkę

Cześć! Ja tu jeszcze dwa słowa w tematyce świątecznej ;) Na moim blogu, w wersji na komputer (można sobie to przełączać na dole), po prawej stronie macie zakładkę ZRÓB ZE MNĄ MIKOŁAJA. Opisałam tam krok po kroku jak zrobić zawieszkę mikołajka.


W pierwszej wersji robiłam je z dość cienkiej włóczki o nazwie Etamin, tym razem zrobiłam je po prostu z włóczki, której najczęściej używam, czyli z Yarn Art Jeans. Użyłam szydełka 2,25 mm.


Mój mikołajek ma 10 cm wysokości i na szerokość około 6,5 cm. Na końcu zamoczyłam je w łudze i zwyczajnie przypięłam szpileczkami do styropianu, by nadać im ładny kształt. Do pomponika przywiązałam sznureczki. 

Już za parę godzin przywitamy Nowy Rok. Nie zamierzam poddawać się jeśli chodzi o szydełkowanie i nadal realizować zamówienia, no i coś tam sobie dziergać do szuflady. Jak uzbieram większą ilość gotowych misiów, to pójdziemy na jakiś kiermasz albo festyn. Lubię te klimaty, lubię rozmawiać z klientami. Na co dzień pracuję w handlu, więc nie przysparza mi to jakiegoś większego trudu ;)


Ponadto chciałabym w większym stopniu niż dotychczas zająć się moim drugim blogiem www.magurskiewyprawy.pl. Mam nadzieję, że wyższa pensja od Nowego Roku pozwoli mi wygospodarować trochę środków na wynajęcie opiekunki, żebyśmy mogli choć raz w miesiącu gdzieś sobie pójść sami - bez dzieci. Plany i marzenia są, oby udało się je zrealizować ;)

Życzę Wam wszystkie co najlepsze w Nowym Roku! Spełnienia marzeń, wydłużenia doby, by ze wszystkim na spokojnie się wyrabiać ;) Wielu sukcesów, tych małych i dużych, satysfakcji i zdrówka. 

Do Siego Roku!




Kasia
 

1 komentarz:

  1. Piekne zawieszki. U mnie w domu moja babcia robiła nam na święta co roku wełniane skarpetki na drutach. Były bardzo ciepłe, i naprawdę długo je mieliśmy.

    OdpowiedzUsuń