niedziela, 26 lutego 2023

Donut Buddies - szydełkowe maskotki by Rachel Zain

Cześć! Byłam bardzo miło zaskoczona, kiedy dostałam na Instagramie wiadomość z propozycją współpracy. Szczerze mówiąc to zaledwie druga taka propozycja w ciągu całej mojej dotychczasowej przygody z szydełkowaniem. Otrzymałam jeszcze przed oficjalną premierą książkę "Donut Buddies" autorstwa Rachel Zain.

W pięknej, kolorowej książce znajdziecie aż 50 wzorów, które bazują na jednym podstawowym wzorze na donuta. Ja postanowiłam zrobić pieska, ale postawiłam na włóczkę pluszową, bo chciałam po prostu sprawdzić jak to wyjdzie. 
Użyłam szydełka 3,25 mm - jak zwykle do włóczki Dolphin. Piesek ma wysokość 10-11 cm i szerokość 14-15 cm. 
Oczy 12 mm. 
Kolorki Dolphina to 343 - ciemna czekolada, oraz 317 - ciepły beż. 

Książkę możecie kupić na przykład na stronie empiku. Cena jest na prawdę bardzo przystępna, bo książka jest fajnie zrobiona, wszystko wyjaśnione w taki sposób, że poradzą sobie ze zrobieniem takiego donuta nawet osoby początkujące. 

Ja to w ogóle przygodę z amigurumi rozpoczynałam z donutami. A tutaj mam gotowe pomysły na 50 różnych zwierzątek i postaci!

Ja moją książkę otrzymałam od sponsora miladruciarnia.pl, wraz z kilkoma "przydasiami". Dostałam włóczkę Gazzal Jeans, z którą jeszcze nie miałam okazji pracować, oraz wypełnienie do maskotek, parę oczek i torbę bawełnianą.


 Będę miło wspominać współprace z Wydawnictwem Publicat i po cichu liczę na więcej ;) 
W dziale PORADNIKI znajdziecie wiele książek o rękodziele, rysunku i innych. Zajrzyjcie koniecznie!  

Ja uwielbiam ksiażki i uprawiam wręcz zbieractwo. Mimo, że mam ich całe mnóstwo, to nie mam czasu ich czytać. Ciągle wierzę w to, że kiedyś po nie sięgnę, bo to prawdziwe perełki ;)



Bywajcie zdrowi, do szybkiego zobaczenia 




Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz