wtorek, 6 grudnia 2022

Rudowłosa dziewczynka

Cześć! Nastał ten moment powrotu do pracy... Na początek 4 dni bez odpoczynku na rano. Trochę odwykłam, w sensie fizycznie, ale generalnie sporo, a nawet dużo pamiętam. Myślę, że nieźle sobie radzę. Gorzej z moją małą Alą. Pierwsze dwa dni to podobno były ciężkie, ale teraz jest już lepiej :) 


Dzisiaj chciałam pokazać Wam lalę wykonaną na zamówienie dla pewnej rudowłosej dziewczynki. Ciałko i sukienka powstały na bazie wzoru od amigurumi.today, a włosy zrobiłam od laleczki od Amigurumi Land.


Lala mierzy 30 cm. Jeśli wykonałabym całą lalkę ze wzoru od Amigurumi Land, to byłaby większa, miałaby około 37 cm, a klientce zależało, by była mniejsza, ale miała takie same włosy, jak lala Ania.
Stąd takie kombinacje :)
 

Buty i sukienka są zdejmowane, zapinane na guziczki. Całość wykonana z włóczki Yarn Art Jeans i Alize Cotton Gold Hobby. Biała włóczka Jeans jest bardzo sztywna i twarda, dlatego wolę biel od Alize. 


Góra sukienki wykonana szydełkiem 3 mm, a dół szydełkiem 2,5 mm. Zrobiłam też falbankę z oczek łańcuszka w dwóch rzędach. Jeden kolor zaczepiałam o górną, a drugą o dolną nitkę poprzedniego rzędu. 


Ta lala przypomina mi trochę Meridę, nie wiem czy Wam również? :)
Włosy pochłonęły cały motek włóczki, myślałam, że głowa będzie przez to ciężka, ale jest taka w sam raz. Do szyi wkładam złożony na pół drut aluminiowy 2 mm, który owinęłam taśmą klejącą. Szyja się zgina jeśli przyciśniemy, ale można nią powrócić do początkowej pozycji. 


Do Świąt muszę zrobić jeszcze trochę gwiazd i gwiazdeczek na choinkę na zamówienie, a potem nie tknę małego szydełka :) Trochę mam już dość tych koronek, szpileczek i zabawy z tym usztywnianiem. 



Do miłego ...




Kasia 

 

1 komentarz: