sobota, 27 lutego 2016

Biała serweta do koszyka wielkanocnego

     Witajcie :) To znów ja, z kolejną serwetą, ale ostrzegałam, że tak będzie ;)
Tym razem kordonek ten sam - Pyramid i szydełko to samo, czyli czeskie nr 4. Serweta wyszła spora. W schemacie pisało, że 40 cm przy takim samym szydełku, ale jednak inne nici i mam inny rozmiar :)
Po wykrochmaleniu i upięciu ma 48 cm średnicy.




     Muszę się przyznać, że to chyba najgorsza serwetka, jaką zrobiłam w życiu... Nie to, że mi się nie podoba, bo efekt jest zadowalający, chodzi o wzór. Jest bardzo zawiły, sekwencje trudne do zapamiętania. Zdecydowanie wolę robić proste serwetki, w których fajnie widać wzór i które są gotowe do użycia tylko po przeprasowaniu. A niektóre - jak ta wymagają godzinnego upinania szpilkami, żeby jakoś to wyglądało.
Ale klientka wybrała taki wzór, więc zrobiłam :)


     Wrzucam też czarno - białe zdjęcie bo białe serwetki w tej technice wyglądają zjawiskowo :)




    Przeznaczona jest do koszyka - mam nadzieję, że będzie pasować mimo iż wyszła troszkę większa niż miała być :)



     Jeśli ktoś chciałby podjąć wyzwanie i przekonać się na własnej skórze jak dziwny to wzór, to proszę ;)


   

9 komentarzy:

  1. Ale za to wygląda pięknie :) U mnie też na tapecie ,,koszyczkowe" serwety i zwykle mam problem z oszacowaniem wielkości serwety jaka wyjdzie z danego wzoru. A upinanie to najmniej przyjemny proces tworzenia ale za to daje piękne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna serwetka. Tutaj troszkę miałaś tego przypinania... A ja narzekałam, jak musiałam przypinać gwiazdki na Boże Narodzenie ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ona piękna! Właśnie mi wygląda na bardzo skomplikowaną, jak dla mnie za trudna ;) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna serwetka, efekt powinien rekonpensować Twoje trudności związane z szydełkowaniem tego wzoru. Sam schemat bardzo ciekawy. Przyznam, że kusi, ale na razie chyba nie rzucę się na niego :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna :-) Śliczny wzór - wygląda zjawiskowo :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Ślicznie Ci wyszła, aż podejme się próby wykonania tej serwetki. POzdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serweta jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam ponownie.
    Jak napisałam wcześniej tak też dotrzymałam słowa.
    Zapraszam do obejrzenia tej serwety w moim wykonaniu
    http://robotkiklaudii.blogspot.de/2016/03/biaa-serweta.html
    Pozdrawim serdecznie!

    OdpowiedzUsuń