sobota, 5 grudnia 2015

Gorączka świątecznych przygotowań

     Jestem już (chyba) na ostatniej prostej z zamówieniami świątecznymi :) Uff ostatni miesiąc mocno nadwyrężył moje nadgarstki. Zrobiłam bodajże 4 zamówienia wysyłkowe i jakieś 6 zamówień na miejscu. Jestem bardzo szczęśliwa, że będzie tyle choinek w tym roku z moimi ozdobami :D

     To kapcie wykonane w ubiegłym miesiącu na zamówienie - już raz takie robiłam, ale to było dawno i na prawdę w takich przypadkach zdaję sobie sprawę jak ludzka pamięć jest zawodna :)



     Kolejne zamówienie, także już wysłane - wszystkie fotki robione na szybko :)




     W międzyczasie staram się robić ,,coś innego", żeby nie oszaleć :) Tak też na szybko powstał mały 10 - centymetrowy bałwanek. Wzór pochodzi z bloga stokrotki dwie. Szkoda, że nie mam czasu, żeby zrobić więcej tych uroczych maluszków...


W wersji bez szalika...



I z szalikiem :)

     I na koniec oczywiście komplet podkładek, bo miesiąc bez niego jest miesiącem straconym hi hi :) Takiej kolorystyki jeszcze nie robiłam. Jest apetyczna, mi kojarzy się z cappuccino i z czekoladą, dlatego nazwałam go ,,czekoladowe cappuccino" ;) 



Kordonek nowosolski, kolory brąz + beż

     To tyle na dziś, w następnym wpisie, a mam nadzieję, że wyrobię się jeszcze przed świętami pokażę Wam kilka bombek. Może coś podpowiem ;) 

Do zobaczenia ;)

2 komentarze:

  1. Piękne prace. Widać, że nie próżnujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności :-) Cudne prace - podoba mi się wszystko bez wyjątku :-) Bałwanek śliczny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń