wtorek, 28 kwietnia 2015

Żyrafa i rozpoczęcie sezonu turystycznego

     Witajcie :) Męczyłam się ostatnio z dość dużą maskotką, ma 45 cm wysokości na wyprostowanych nogach :) Generalnie jestem z niej zadowolona bo robiłam z rosyjskiego schematu, czyli dużo na tak zwanego ,,czuja", bo nie rozumiem nic w tym języku, a na tłumacza też nie można liczyć :P Schemat znajdziecie TUTAJ. A moje wykonanie wygląda tak:



     Zdjęcia są jakie są, ale teraz mam ograniczony czas, bo ciągle siedzę z młodą na polu, a wieczorem źle wychodzą fotki kiedy mam chwilę czasu...

     Czapka dla Niuni skończona, ale nie jestem zadowolona, bo mogłam ją jeszcze o jedno okrążenie powiększyć, a teraz wchodzi na główkę, ale ciężko :( Pruć mi się już nie chciało, myślałam, że się rozciągnie a tu...



          Ostatnio też dużo spacerujemy, bo sezon turystyczny już się rozpoczął :)
 



     To widoczki na drodze z Krempnej do Nowego Żmigrodu, tam w dole miejscowość Kąty o ile dobrze pamiętam :)

     W ostatnią niedzielę zaliczyliśmy szczyt na granicy polsko-słowackiej w Beskidzie Niskim. Szczyt nazywa się Baranie/Presov :)



     Na szczycie Słowacy wybudowali wieżę widokową w miejscu starej poniemieckiej wieży obserwacyjnej. Widoki podobno stamtąd piękne, jednak był taki wiatr, że strach nie pozwolił mi tam wejść :P Dodatkowo po dwugodzinnym marszu w górę padłam ze zmęczenia, a tu jeszcze trzeba było zejść w dół :P 

     A u podnóża tej góry leży maleńka łemkowska miejscowość Olchowiec, z piękną cerkwią (używaną przez grekokatolików i katolików) i prowadzącym do niej uroczym kamiennym mostem:



                                                     Zapraszam w Beskid Niski :)

3 komentarze:

  1. Przecudna żyrafa :-) Jest doskonała!
    Czapeczka śliczna - przepiękne kolory i doskonały wzór. Jeśli nie jesteś z niej do końca zadowolona, to może jednak przerób...? Chociaż wcale nie wydaje mi się za mała.
    Za to widoki z wycieczki niezapomniane :-) Napatrzeć się nie mogę...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza żyrafka :) Taka radosna i słoneczna (jeśli można tak powiedzieć o żyrafie) :) Śliczna

    OdpowiedzUsuń