wtorek, 3 lutego 2015

Zima za oknem, a u mnie słoneczniki :)

     Coś ostatnio kiepsko się czuję, ale nie przeszkadza mi to w tworzeniu :) W końcu mogę pokazać żółto - brązowy komplet słoneczników, ponieważ zostały już podarowane ;)



     Oj pochłonął trochę nici za sprawą dość gęstego wzoru. Poszło pół szpulki żółtego nowosolskiego, a on ma w nawoju 1000 metrów!

                                                             Schemat dla chętnych ;)



     Wypróbowałam kilka wzorów na jajka, nie będę na razie robić ich masowo, nie mam ich gdzie przechowywać. Te były na próbę:


     Zrobiłam serwetkę wielkanocną z kurczakami, ale... oczywiście jeśli chodzi o serwetki u mnie często pojawia się jakieś ,,ale" - pomyliłam się, zgubiłam jedno okrążenie :/ Jednak nie jest to na szczęście jakoś bardzo widoczne, może moje kurczaczki są ciut za chude hi hi :)


                                Przez ten popełniony błąd serwetka ma jakieś 38 cm średnicy.

       Muszę się pochwalić, że wygrałam w konkursie na facebooku czapkę dla mojej Niuni :D Nagroda pochodzi od MamTwory, a czapeczkę możecie zobaczyć w tym wpisie klik :) Nagroda bardzo mnie cieszy, bo ja mam strasznie mało czasu, a poza tym Dominika robi prześliczne czapeczki ;) Mam trochę szczęścia w tym roku. W grudniu na przykład spaliła mi się suszarka, a stało się to miesiąc przed upływem gwarancji. Nie bardzo wierzyłam w to, że serwis uzna moją reklamację, a tu w styczniu dostałam nową suszarkę :) Potraktuję te uśmiechy losu jako dobrą wróżbę na ten rok ;)

     Na koniec pokażę Wam zdjęcia jakie zrobiłam w niedzielę, kiedy jechaliśmy do mojej mamy :) Ogólnie nie lubię zimy, ale jakoś tak mi jej brakuje ...




                                                                Nareszcie zimowo!

     Ja już przebieram nogami ze zniecierpliwienia, bo 27 stycznia zamówiłam włóczki, czekam i czekam... Jeszcze nigdy nie czekałam aż tyle na paczkę :( Przeważnie zamawiam w poniedziałek lub wtorek to jeszcze w tym samym tygodniu mam zamówienie w piątek, a tu kicha... Liczę, że na dniach paczka dojdzie, wtedy pokaże Wam moje macanko :)

3 komentarze:

  1. Słonecznikowy zestaw bardzo fajny:)
    Ja w tym roku chyba odpuszczam sobie wielkanocne ozdoby...ale kto wie, może jakieś jajo powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny słonecznikowy komplet :-) Piękny wzór - zapisałam i dziękuję :-)
    Serwetka kurczaczkowa i ażurowe jajeczka cudowne.
    Uwielbiam takie widoki, ale w tym roku nawet nie mam okazji się nimi spokojnie nacieszyć...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoneczniki piękne zaczęłam robić na szydełku i nie umiem jeszcze czytać schematów więc gdybyś mogła napisać co to za oczka te brązowe bo nie umiem odczytać tych symboli

    OdpowiedzUsuń