wtorek, 1 lipca 2014

Mr Mouse

     Dziś przedstawiam Wam Mr Mouse'a :D Otóż zrobiłam pierwszą w swoim życiu maskotkę amigurumi i przyznam nieskromnie, że jestem z siebie dumna :) Myślałam, że wyjdzie mi jakiś Mr Koślawek, ale myszka prezentuje się całkiem, całkiem.



     Mysior jak siedzi to ma jakieś 10 cm, a jak stoi około 13 cm. Na początek nie chciałam porywać się na coś wielkiego, jakby miało nie wyjść to lepiej zużyć mniej włóczki ;) Nie jestem tak w pełni zadowolona, bo nie wyszedł mi nos i ogon, no bo muszę na coś ponarzekać :)

     Korzystałam z tego wzoru: http://www.littlemuggles.com/free-patterns/free-baby-mouse-pattern/ :) Może komuś się jeszcze przyda :) Zafascynowałam się szydełkowymi maskotkami, jak kupię sobie więcej  kolorów włóczki to powstanie ich więcej. Moim planem w lipcu jest robienie właśnie amigurumi, czy tak będzie, okaże się :) Generalnie chcę, żeby na moim stoisku w sierpniu było różnorodnie i kolorowo, chcę przyciągnąć różnych klientów, dlatego eksperymentuję. Trzymajcie kciuki, a tymczasem zmykam szukać fajnych wzorów ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz