środa, 19 lipca 2017

Piesek

Witajcie :) Ogarniam się powolutku i wracam do blogsfery. Macie czasami tak, że nic się Wam nie chce? No przez ostatni mniej więcej miesiąc, nie potrafiłam wziąć do ręki szydełka. Nie miałam na nie w ogóle ochoty. Mam nadzieję, że to jeszcze nie całkowite wypalenie, a tylko chwilowa niechęć :)
Jeszcze przed tym ,,okresem spoczynku" zrobiłam piesia. 

,,Co to za jeden" :)

Piesek ma fajne beżowe ubarwienie, takie biszkoptowe. Na siedząco ma jakieś 18 cm.
Wzór pochodzi ze strony z darmowymi wzorami po angielsku amigurumi.today.
Kto tam jeszcze nie był, musi zajrzeć i to koniecznie :)


Pomysłu na sesję też jakoś mi brakowało, więc może tak bez polotu, ale zdjęcia są :)


Użyłam jak zwykle włóczki Kotek. Tak w ogóle to skończyło mi się wypełnienie - kulka silikonowa. Więc, żeby cokolwiek ruszyć do przodu z robotą, to muszę poczekać na dostawę :)
Dwa kilogramy, które ostatnio zamówiłam w miladruciarnia.pl miałam baaardzo długo. Chociaż służy mi ono nie tylko do maskotek. Robię z niego jaśki, czy też uzupełniam po prostu poduszki, jak robią się z nich ,,placki" :D


Muszę zrobić coś koronkowego... Może to pomoże mi się jakoś przełamać...
 Od Wielkanocy nie robiłam żadnej serwetki :)
Szkoda, że nie mam co z nimi robić... chyba muszę zacząć je rozdawać :)


Znalazłam na stronce, o której wspominałam powyżej jeszcze kilka fajnych wzorów do wypróbowania, więc muszę teraz ruszyć z kopyta, bo równiutko za miesiąc jeden jedyny kiermasz w roku na którym wystawiam swoje prace :)
Muszę Wam powiedzieć, że mam misję fotografowania pchlich targów. Niesamowite miejsca! Może następnym razem pokażę kilka cudeniek jakie tam znalazłam :)

Do rychłego (mam nadzieję) zobaczenia :)

12 komentarzy:

  1. Prześlicznie wyszedł Ci ten szczeniaczek, jest uroczy:-)
    Bardzo lubię różne targowiska i chętnie zobaczę zdjęcia:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki przesympatyczny piesiu wyszedł.
    A zdjęcia z pchlich targów z przyjemnością obejrzę. Lubię bywać w takich miejscach.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piesiuniek wspaniały, taki milutki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, słodki i uroczy pluszak :) Jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny !dzięki za stronkę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miły sierściuch ,przynajmniej nie trzeba po nim sprzątać,super

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest taki uroczy i przytulaśny, a z tą kokardką bardzo elegancki :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale uroczy i idealny do przytulania:)

    OdpowiedzUsuń