środa, 22 marca 2017

Wyniki candy urodzinowego

Wybaczcie takie opóźnienie z publikacją wyników candy, ale moja dziecina chora, siedzi w domu z wielką gorączką... No chodząca ,,bida" i potrzebuje bardzo dużo uwagi. Złapała jakiegoś wirusa (tak powiedział lekarz) i od 5 dni gorączkuje dość wysoko, bo ponad 39 stopni. Obie jesteśmy już na skraju wytrzymałości. Ja psychicznej, a ona fizycznej, bo jak widzi syrop to już płacze, bo ma go dość. Niestety musimy przeczekać...

Tyle marudzenia, teraz do rzeczy :)
Do zabawy zgłosiło się 19 osób, mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam.

Gosia.K
Picot Kinga
Beata-Becia
Agniesia125
Roksana Stefańczyk
Lady with crochet
Karolina
Joanna
Małgorzata Zoltek
Canela_94
Czarna Dama
Raeszka
Anko
Wyplatanki
Elunia
Marille
Natalia. F
Mirosek
Kijankowo Monika

Dziękuję wszystkim za udział :) Zarówno tym ,,stałym bywalcom", jak i nowo poznanym osóbkom :)
Honory sierotki uczynię ja - nie będę dziecka męczyć :)

Komora maszyny losującej jest pusta, następuje zwolnienie blokady i rozpoczynamy losowanie jednej osoby ;)



Zwyciężczynią jest...



Bardzo proszę o kontakt na maila kasskora@tlen.pl i podanie adresu do wysyłki :)

A tutaj nagroda, która wędruje do Kasi :)


Dziękuję jeszcze raz WSZYSTKIM za udział w zabawie i gratuluję zwyciężczyni :) Mam nadzieję, że szydełka będą służyć długo, a włóczka zużyję się szybko ;)

14 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni, a Tobie serdecznie dziękuję za zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę, super nagrody gratuluję szczęśliwie wylosowanej. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwycięzcy :) A taką miałam ochotę na te włóczki :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściara! Gratuluję :)
    A Twojemu maluchowi dużo zdrówka życzę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni.
    I oczywiście pięknie dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyni. A dzieciątku życze dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyni oraz dziękuję za miłą zabawę:) A córeczce życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrówka córci życzę i gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, baaaardzo się cieszę:) Dziękuję bardzo za zabawę i miła niespodziankę:) Córci życzę zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i ja! Dzięki za emocje!

    OdpowiedzUsuń