środa, 1 lutego 2017

Żyrafa Julka

Witajcie :) Cały czas obiecuję sobie, że będę częściej pisać i co? Trudno mi pogodzić wszystkie moje zajęcia, mam tyle pasji, tyle chcę zrobić... Tylko żeby doba była dłuższa, to może bym ze wszystkim zdążyła.
Przedstawiam żyrafkę Julkę :)


Załapała się jeszcze na zimowe zdjęcia, tego ranka kiedy robiłam jej mini sesję zdjęciową było -12 stopni ;)
Mimo wszystkich narzekań, jakie muszę wysłuchać, to ja po prostu lubię mróz :) Choć jakbym musiała na przykład pracować na zewnątrz, to nie byłabym pewnie taka jego fanką :)


Żyrafa ma 34 cm na stojąco. Wykorzystałam wzór Two Girls Crochet. Troszkę jest roboty przy tych łatkach, a raczej przy ich przyszywaniu, ale efekt końcowy mi się podoba :)


Teraz mamy odwilż, więc póki co mogę tylko powspominać zimę, oglądając te zdjęcia. Mam nadzieję, że w górach śnieg pozostanie :)


Robię też powoli cotton balls dla córki. Obiecałam jej, że będzie miała takie nad łóżkiem :)
Może kiedyś skończę, póki co mam ufoka...


Te na zdjęciu są beżowe z kordonka Maxi i tak się zastanawiam, czy jakbym zrobiła z nowosolskiego 50x4 resztę kulek, czy będą takiej samej wielkości? Może któraś z Was robiła? :)
Albo kupie różowy Maxi...
Zobaczę :)



A zima tego roku w naszym Beskidzie Niskim jest przepiękna!
Przyjeżdżajcie sami zobaczyć, albo zaglądajcie na naszego bloga magurskie wyprawy - tam znajdziecie dużo zdjęć :)
A te powyżej zostały zrobione 15 stycznia w miejscowości Olchowiec :)

14 komentarzy:

  1. Cudna żyrafa, aż się gęba do niej uśmiecha. Zdjęcia piękne, a mróz tęż lubię, a na pewno bardziej niż pluchę i szarugę. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita jest ta żyrafa, strasznie chciałabym nauczyć się robić takie maskotki. A co do ufoka cottonkowego - mam identycznego, z tego samego wzoru, kiedyś się dokończy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żyrafa fajna i zabawna , warto się z nią było potrudzić :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna żyrafa :). Jak byłam mała bardzo lubiłam chodzić do zoo i to właśnie żyrafy były moimi ulubieńcami w tamtym czasie :). Zawsze zadawałam to samo pytanie - Mamooo, a czemu one mają taką długa szyję?

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna ta maskotka, piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawialiśmy od Was zaproszenia dobrych parę lat temu, też były piękne ;)
      Polecam każdemu :)

      Usuń
  6. Kasiu żyrafy jest słodka :) rzeczywiście naszywanie małych elementów jest bardzo nużące ;) cottony z tego wzoru "produkuję" hurtowo. Muszę w końcu zrobić o nich wpis. Bardzo mi się podoba ich efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu żyrafy jest słodka :) rzeczywiście naszywanie małych elementów jest bardzo nużące ;) cottony z tego wzoru "produkuję" hurtowo. Muszę w końcu zrobić o nich wpis. Bardzo mi się podoba ich efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Żyrafka pierwsza klasa:) A i cotton balls na pewno będą pięknie wyglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna żyrafka:-) Widoczki cudne:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Krótko mówiąc - czadowa :-)

    OdpowiedzUsuń