poniedziałek, 12 czerwca 2017

Kolorowe króliczki

Czerwiec to u nas ciężki miesiąc... Trzeba pokopać na grządce, wszystkiego przypilnować, podlać, oplewić, lub pielić (nie wiem jak u Was, ale u nas ta pierwsza opcja jest w użyciu) :)
No i będziemy bawić w tym miesiącu na dwóch weselach, więc czasu to niestety, jak na lekarstwo.
Niewątpliwą zaletą lata i długich dni jest to, że córcia o 21 zasypia, a ja mam trochę czasu dla siebie chociaż w nocy :)
Zrobiłam jednego królisia, pierwszy był miętusek, no i tak mi się spodobał, że ostatecznie mam 4 kolorowe króliczki.

Mają z uszami 21 cm wysokości

Użyłam włóczki Kotek w kolorach (od lewej) : seledyn (ale dla mnie to miętowy), rudy, niebieski (jasny), oraz wrzos.
Szydełko 3mm.


Zrobiłam im takie szaliki, owijki na drutach z całkiem fajnej melanżowej włóczki bawełna z akrylem.


Ten wzór zaczerpnęłam ze strony z bezpłatnymi wzorami amigurumi.today. Super się robi te króliczki, bo są robione od dołu w całości. To znaczy, robimy jedną nogę, drugą, łączymy, potem ciałko i głowa bez odcinania nitki :)
Reszta wiadomo, musimy zrobić osobno, ale już to, że odpada nam przyszywanie nóg i głowy jest fajną sprawą :)



Pewnie zrobiłabym ich więcej, ale muszę kupić sobie kulkę silikonową, więc pewnie teraz porobię coś innego niż maskotki :)

Życzę wszystkim miłego długiego weekendu!

17 komentarzy:

  1. Piękna wesoła gromadka! Podobają mi się bardziej od tego oryginalnego (nie pasują mi w nim zbyt blisko osadzone oczka).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, żeby mojenmaskotki były choć trochę inne 🙂
      Dziękuję 🙂

      Usuń
  2. Kolorowa gromadka :)
    Wiesz, że ja też robię takiego króliczka :) Na razie jestem na etapie ciałka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę 🙂 chętnie zobaczę Twoją wersję 😀

      Usuń
  3. Cudowne te króliki, mają takie psotne miny :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak, wszyscy narzekają na Kotka ale jedno trzeba przyznać- ma piękną i bogatą paletę kolorów 🙂

      Usuń
  5. Fantastyczne :) Bardzo mi się podobają :) Świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne słodziaki ... dobry wieczór ... znalazłam tego bloga i już zostaję ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądają :) Też się do nich przymierzam. Twoje są cudne! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne króliczki! Fajna królicza rodzinka:)

    OdpowiedzUsuń