sobota, 12 listopada 2016

Kotek i aniołki

Jakoś tak się składa, że w sobotnie wieczory (noce) najczęściej znajduję chwilę, alby coś napisać :)
Dziś chciałam przedstawić Wam kotka. Specjalnie na spodenki wybrałam kolor zielony, żeby był uniwersalny - dla chłopca lub dziewczynki.


Wzrost tego cudaka to jakoś niewiele ponad 20 cm. Wzór pochodzi z książki Zoomigurumi 5 i jest autorstwa Kristi Tullus.
Przypadł mi do gustu, bo jest to kociak taki trochę nietypowy :) A na pewno inny od tego My Krissie Dolls, którego mam już trochę dość :P


Zdjęcia robione pewnego mroźnego poranka :)


Załapał się nawet na zdjęcie z dyniami, chyba ostatnie takie zdjęcie bo dynie źle znoszą mróz :)
Kiciuś jest taki fajny szczuplutki :)
Włóczka to jak zwykle Kotek. Uwielbiam wszelkie beże od Arelana. Ciągle testuję nowe i wszystkie mi się podobają.

A już od dłuższego czasu obiecuję aniołki. Zrobiłam im zdjęcia, ale wybaczcie jakość - robione przy lampce.


Czarno białe fajnie wychodzą nawet jak nie ma dobrego światła :)


Pobawiłam się też trochę brokatem i nawet mi się taka wersja spodobała :) Te aniołki prawdopodobnie zostaną ze mną i ozdobią moją choinkę. Wydaje mi się, że będą wyglądać lepiej niż te 3D.



A na koniec wzór na tego cudnego aniołka :) Wydaje mi się dość trudny, ale oceńcie same :)


Robimy go, jak większość aniołków, czyli od głowy :)

U nas za oknem drugi dzień pada śnieg, więc nastrój powoli się pojawia :P
Ozdoby choinkowe w tym roku u mnie tylko na zamówienie. Nie wybieram się na żaden kiermasz bożonarodzeniowy, bo to strata czasu... A przynajmniej w tym regionie.

Teraz robię dwie zamówione maskotki - pokażę niebawem :)

13 komentarzy:

  1. Kotek cudowny, taki wysportowany i ma fajne spodenki z tą jedną szelką na ukos (jakby na bakier). A aniołki ekstra, Twój piękny i bardzo dziękuję za wzór, bo aż mnie kusi żeby spróbować. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam si e w tym kotku, jest niesamowity!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotek jest uroczy, bardzo podobają mi się jego spodenki :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kociak w gustownych spodenkach.
    Dzięki za schemat aniołka. Bardzo prawdopodobne, że z niego skorzystam jak będę tworzyć kartki świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kotek:) Aniołki idealne na święta:) Widziałabym je jako wiszące dekoracje na okno:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kociak po prostu marzenie. Ten wydaje mi się bardziej taki proporcjonalny, zgrabniejszy od wcześniejszego :)
    U ciebie śnieg, u mnie niestety nadal deszcz...

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity kotek !Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocio superowy; bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Kotek słodki i prześliczny ;)

    OdpowiedzUsuń