wtorek, 1 grudnia 2020

Świąteczny reniferek

Witajcie! Dziś chciałam Wam zaprezentować świątecznego reniferka. Dobór kolorów nie jest przypadkowy, miało być świątecznie!


Misiak ma 23 centymetry wzrostu, a wzór zaczerpnęłam ze strony amigurumi.today. Intensywne kolory uzyskałam dzięki włóczce Kotek. 


Reniferka robiło się dość szybko, łatwo i przyjemnie. Denerwujące było przerabianie w niektórych miejscach tylko tylnych oczek i później dorabianie rękawków, cholewek buta - generalnie kosmetyka garderoby. Bez tych ozdobników niestety nie byłoby fajnego efektu, więc trzeba się pomęczyć. 


Mam nadzieję, że kiedyś reniferek znajdzie nowy dom. Póki co trafia do mojego pudła z maskotkami, które z powodu ostatniej weny twórczej trzeba trochę powiększyć :)
A tu na dniach przyjdą zamówione na Black Friday włóczki i brak niektórych kolorów już nie będzie mnie ograniczał. Oj będzie się działo!


 Obecnie wykorzystuję pozostałą po jakimś zamówieniu włóczkę Dolphin Baby. Podziwiam osoby, które pracują z tą włóczką dłużej bo mnie już irytują latające wszędzie jej drobinki, które wszędzie się czepiają i sprawiają, że ciągle kicham. Jednak trzeba przyznać, że jest efektowna, taka pluszowa. Wkrótce Wam pokażę, co mi się udało stworzyć ;)



Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz