środa, 26 października 2016

Szczurek - zakładka do książki

Ostatnio pokazywałam zakładkę w kształcie konika, a dziś będzie szczurek :)
Wzór ten dość znany, na facebookowych grupach ciągle pojawiają się zdjęcia kolejnych szczurków w różnych kolorach. To mój pierwszy więc postawiłam na klasyczny kolor - szary :)


Wzór pochodzi ze strony www.supergurumi.com. Użyłam tak jak przy poprzedniej zakładce szydełka 2,5 mm i włóczki Kotek. Ręce i nogi szczura strasznie się skręcają w takie spiralki. Uznałam, że lepiej będzie jeśli, jak przy koniku przeprasuję je troszkę. Tak też zrobiłam, spryskując wcześniej preparatem ułatwiającym prasowanie firmy Ługa.


Zdjęcia na szybko, więc przepraszam za ich słabą jakość. Najbardziej lubię robić zdjęcia na zewnątrz, dlatego tak mnie denerwuje ta deszczowa aura...


Na koniec jeszcze zdjęcie pamiątkowe z kolegą konikiem :)
Już dawno są w łapkach nowych właścicielek, więc zostały mi tylko zdjęcia :)


Najbardziej irytuje mnie to, że przyszedł wiatr i zerwał prawie wszystkie liście z drzew. Nawet nie zdążyłam w tym roku zrobić za wiele jesiennych zdjęć, bo nie dało się nigdzie pójść przez deszcz...


Muszę się nacieszyć tym, co mam :)

11 komentarzy:

  1. Genialne zakładki, bardzo zabawne i z humorem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bidulek, aż wytrzeszczu dostał od ciężaru książki :D. Od dawna się zbieram, żeby zrobić taką zakładkę, ale na zamiarach jak na razie się kończy :). Obydwie są świetne :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakładki.
    U mnie za oknem cała ziemia usłana żółtymi listkami.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczurek - genialny. Ciekawe, jak by wyglądał mól książkowy w formie zakładki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę tez spróbować go wydziergać bo w książce wyglada genialnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zakładki a czy można prosić o schemat tego konika ? Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń