środa, 2 września 2015

Pierwsze aniołki

     Jeszcze w sierpniu, na kiermasz wykonałam kilka aniołków, kilka osób o nie pytało, ale nie poszedł żaden. Cóż, przynajmniej miałam czas zrobić im zdjęcia :)


    Aniołki z niebieskim dodatkiem wykonane są z Muzy 20 - to moje pierwsze spotkanie z tymi nićmi. Było trochę ciężko się przyzwyczaić, bo są dość cienkie. Użyłam szydełka 1,00 mm ale nie wychodziło mi, nić co chwilę spadała, haczyła - za małe szydełko. Potem wzięłam 1,25 i robiło się super. Aniołki za to są malutkie - 8 cm.


     Te z kolei wykonane są z Muzy 10 :) Szydełko również 1,25. Nie byłam przekonana do robienia buźki, ale córcia mówi ,,Mamusi zrób oci (oczy)" więc zrobiłam. Efekt średnio mi się spodobał, przez co kolejnego zrobiłam bez żadnych ozdób :)


     A w tych po prostu się zakochałam! Muza 10, kolor 000 - uwielbiam. Nie wiedziałam, że wychodzą takie fajne ozdoby z beżowych nici, złote dodatki myślę, że pasują...

     Wzór na aniołki pochodzi z gazetki Szydełkowanie, Boże Narodzenie 5/2013.

     A skoro z kremowych nici tak spodobały mi się ozdoby to... kupiłam ich troszkę,,,no i troszkę niteczek z błyszczącym dodatkiem z myślą o świętach :)



     Do tego trochę włóczek, na maskotki i nie tylko...


     Mała rzecz, a cieszy  :D Uwielbiam zakupy w internecie i rozpakowywanie paczuszki :D A zamówienie oczywiście z pasmanterii o dużym asortymencie i świetnych cenach, czyli PASDAM.

     A na koniec takie maleństwo zrobione na próbę z myślą o podkładkach pod kubki:




   Średnica to jakieś 13,5 cm. Kordonek Muza 10. Jak widać wzór dość gęsty, więc mimo że serwetka malutka, to nici poszło dość dużo i to jedyny minus :) 

     Do zobaczenia wkrótce :)

6 komentarzy:

  1. Mnie Muza jakoś nie pasuje, co najwyżej do sznurów szydełkowokoralikowych. Aniołki jednak super Ci z niej wyszły. Zawsze cieszą zakupy a rozpakowywanie sprawia największą frajdę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W miarę jak poznaję i próbuję innych nici to Muza też coraz mniej mi się podoba, ale mam trochę zapasów ;)

      Usuń
  2. Śliczne aniołki :-) Kiedyś... bardzo dawno temu do moich aniołków doszywałam maleńkie perełki zamiast oczu i noska :-) Buzi nie miały...
    Serwetka śliczna - będą piękne podkładki.
    Wspaniałe zakupy :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super aniołki a nie poszły bo może jeszcze nie pora na takie zakupy ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne aniołki, ja kocham dziergać muzą 20 :) też robię 1,25.
    10 jest dla mnie za gruba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle motków Kotka, mniam! Podkładka jest śliczna, piękny wzór wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń