poniedziałek, 9 czerwca 2014

Truskawkowy zestaw

     Przez ostatnich kilka dni moja uwagę zajmował naszyjnik z kwiatuszków 3D, nie wiem to chyba różyczki :) Generalnie jest to czerwony kordonek Kaja i taki delikatnie różowy, choć może zdjęcie dobrze tego nie pokazuje, ale to zasługa złego światła.





     Pierwotnie te kolczyki miały być częścią naszyjnika, ale mój niezastąpiony mąż uznał, że może będzie on wtedy zbyt bogaty. Wiecie co? moim zdaniem miał rację! Sama założyłam ten naszyjnik i prezentuje się naprawdę nieźle ;)


     Choć te kwiatuszki powinny kojarzyć się z różami, to mi kojarzą się z truskawkami :) Może to zasługa ,,sezonu" truskawkowego, może tego, że tworząc elementy zajadałam truskawki? trudno powiedzieć, ale dla mnie to truskawkowy zestaw ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz