czwartek, 12 czerwca 2014

Chmurki i słoneczka

     Tak się złożyło, że zaglądam codziennie, ale to zależy nad czym pracuję. Obecnie mam na tapecie kolczyki, jakoś najbardziej z biżuterii lubię robić kolczyki. To pewnie dlatego, że na efekt końcowy nie trzeba czekać długo :)
     Wczoraj postanowiłam spróbować czegoś, czego jeszcze nie robiłam. Kolczyk z bazą z drucika, o takiego:




     Jest cieniutki, miedziany, przez co musiałam wziąć go ,,podwójnie", a mimo to bez problemu przeszedł koralik. Pierwsze kolczyki są raczej dla kobiet odważnych, lubiących rzucającą się w oczy biżuterię ;)




     Myślę, że to bardzo łatwy sposób na zrobienie sobie własnoręcznie biżuterii :) Tylko sekret tkwi w druciku, żeby nie był za twardy, ani za miękki.
 A drugą parę zrobiłam w nocy - takie oto słoneczka:




     Sam pomysł zaczerpnęłam z filmiku na you tube, jeśli znajdzie się ktoś zainteresowany to podam link ;) Niebieskie kolczyki są właśnie zrobione według filmiku, a potem w zależności od koralików można sobie wymyślać różne wariacje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz